söndag 13 januari 2013

Söndag fm...

</
> " /> div> Solen skiner, men idag har vi  - 9, fast tidigare hade vi - 15. Men hellre kallt än snöslask & ishalka. Har pratat med Sara, om varför jag inte får in några nya bilder, men det är tveksamt om jag fixar det här, men varför ska dj-s....alltid.
Nu kom det en bild på kakorna jag gjorde för ett par dar sedan...den är sega & goda.
Hjortronsylten som vi fick tillsammans med nybakad sockerkaka, när vi var i Spånsan 4/1.

Berith & Gun-Britt.











Vår fina amaryllis som vi fick av"Täbyligan", 4 stora klockor, men längst uppe på blomstjälken kommer det 3 till, har aldrig sett något sådant förrut, dessutom en ny stjälk som står i knopp.

Jag tycker att det ser väldigt rörigt ut, men jag fick in korten.

Nu ska jag prova med att spara ALLA kort tagna 2012....håll tummarna.
Detta ser INTE bra ut....Hejdå..
                                                                   



3 kommentarer:

  1. Hmm.... men det måste kunna fixas till på nåt vis...men det funkade iaf att få med korten på det är här sättet :)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det här behöver jag öva på, så var de´där med att spara korten...KAN INTE... Idag har vi KALLT...-16. Kramen

      Radera
    2. Då får vi väl hjälpas åt då... Så när kommer ni? ;)

      Kram

      Radera