fredag 11 januari 2013

Mulen fredag...

Det var ett tag sedan jag skrev, lite knepigt att komma till skott.
Vi var opp till Spånsan d. 4:e jan, ringde till G-B för att höra om dom ville följa med.
När vi kom dit ville Leif åka i egen bil & så får det bli, han har ju lite besvär med sin rygg. Det var så fint i Spånsan, lagomt kallt, solen som höll på att dala över sjön.
Det blev kaffetåren, nybakad sockerkaka, varm hjortronsylt, vispad grädde, allt smakade bra. Jag hade med mej saffransbullar, hembakta, så klart...
Här skulle jag sätta in ett kort, men får inte fram dom, G-B sa att hon också hade problem med det, får kontakta Sara.
Julen är utstädad, ja, gardinerna tar jag ner till veckan.
Idag har jag gjort Makroner, dom blev riktigt bra, lite "pilligt" var det ju.
Lennart håller på med maten, får gå ner & hjälpa till.
Allt är OK

2 kommentarer:

  1. Jag har inte märkt något med att det ska vara problem med att lägga in kort på bloggen....men så har jag inte gjort nåt försök de senaste dagarna heller... borde kanske testa.

    Härligt att ni mår bra, det gör vi med :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Makroner? Är det gott? :-P
    Här rullar veckorna.... Fredag. Fredag o fredag igen... Går så himla fort. Men bra mår vi också :-)
    Kram

    SvaraRadera