torsdag 17 januari 2013

Avfrostning...

Idag har jag frostat av frysen, måste passa på när det är kallt. Men det är inget kul jobb, men skönt när det är klart.
Lennart var oppe tidigt i morse, bilen skulle in på service, kl 7 ville verksta´n ha den.
Leif  ställde opp & hämtade han från verksta´n, för det är en bit från sta´n, men först var det mogonfika på Hummelg, innan det blev skjuts hem. Bilen blir klar på em, så då får Leif komma igen, jättebussigt av han.
I veckan har jag bytt gardiner, ner med julen, det är faktist skönt när det är över, men har INTE tvättat några fönster, det var för kallt.
Får inte bilderna där jag vill, varför ska det vara på detta viset...jag ger mej.


4 kommentarer:

  1. Julgardinerna är kvar här, tänkte byta till helgen.

    sv. Mockar gör jag.... men använder en grep då... ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Mina gardiner sitter uppe ännu men de åker ner snart. Det blir inget Mora för oss i morgon lördag alldeles för kallt. Men de har vallat skidorna så de ska väl åka. 4,5 mil.

    SvaraRadera
  3. Mina gardiner är också kvar... Hoppas allt är bra med er i kylan :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. sv; Jag håller mig kvar för det mesta, man lär sig med tiden ;) Hoppas allt är bra med er & hälsa morfar <3 kram

    SvaraRadera