lördag 1 september 2012

Nu är det klippt.....

I går fick jag en tid hos frissan.....det var verkligen inte en dag för tidigt. Behövde klippas & göra lite nya slingor, är nöjd med resultatet, ny frisör på salongen, hon måste provas. Lennart var också iväg och blev ansad.
  

Vi har bra väder idag, solen skiner, det var längesen.
Det kanske blir en "prommis", bäst & passa på när det är bra väder.
Den här helgen är det "finnkampen" också, den vill jag följa, men i år blir det hårt,för svenskarna.....tror jag.
Det är marknad i Filipstad också....vill dit.
Nu ska jag läsa lite andra bloggar, för att se vad som hänt.  

1 kommentar:

  1. Hua ja... skulle behöva dit jag med... kanske blir till nästa lön ;)

    Här är det uppehåll, fuktigt i luften och hot om regn = "osoligt" och flugorna är förj-vligt irriterande

    Kram

    SvaraRadera