söndag 29 september 2013

Höstlikt.....

Först grattis LENA, som idag fyller år.


 Granne när vi bodde i Värmland...Lesjöfors.
Nu är visst maten färdig, det är väl bäst att gå ner,
får fortsätta senare. 
Det blev fisk till middag.....mycket gott, ugnstekt lax,
Lennarts goda hovmästarsås, potatis & sallad.
Det smakade bra med ett glas öl till.
Ni grattade " gubben" på namnsdagen såg jag, av
mej fick han en ny verktygslåda, han har ordning
på sina grejor, men nu kanske det blir ändå bättre, allt
ETT ställe.
Var över till Claes Olsson & Stadium,i fredags, mycket folk,
väldigt små parkeringsrutor, fick åla sej ur bilen.
Tittade på en jacka, men jag lugnar mej lite med det.  
Solen tittade just in genom fönstret....dom behöver
tvättas ser jag...Lennart:s göra. Jag är KASS på det.
Kortet på Lena är taget från fb, m.a.o. stulet. 
Allt för idag.                                   

1 kommentar:

  1. Hejsan!! Jag har inte ännu varit till Norra Backa och besökt någon nyöppnad butik men det kanske blir en sväng i morgon. Leif var ju till Elgiganten i fredags så när jag kom hem hade vi en ny TV 46 tum. Nu känns det bra för ögonen. Kramis

    SvaraRadera