torsdag 3 oktober 2013

Solig torsdagsmorgon.....

I går var jag till Gun-Britts fotvård (syrran alltså)
Det var himmelskt, gick med lätta steg därifrån,
för det börjar bli långt till att nå "fossingarna"

Har inga större problem, men va´skönt det är, nagelklippning,
fotmassage & en trevlig pratstund.
Därefter åkte jag ner till Birgit, ville ha´ hjälp med en stick-
beskrivning, men hon gick också "bet" den var svår att tyda.
Vad är att göra???? Bara att repa opp, det som var stickat,
får tänka nytt. Har börjat så smått, på ett nytt projekt, med
många maskor att hålla ordning på, få se när det blir klart,
men jag MÅSTE ha ´något för händerna.
Vi har det VARMT inne, de håller på med fjärrvärmen,men
v. 40 skulle nya termostater sättas in, vi väntar, så vi själva
kan avgöra HUR VARMT vi vill ha´ det.
Allt för idag.

3 kommentarer:

  1. Värme är ju nice liksaså sköna fötter :)
    Du klurar ut stickbeskrivningen... har du ju lyckats med förr :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja nu behöver vi värme inomhus.Blåser väldigt ute. När inte du eller Birgit kan klura ut beskrivningen då är det inte lätt. Svarar från datorn för från iphone går det inte utan att öppna ett kto. Har varit och köpt kanelbullar" kanelbullens dag" och åkte ner till Årsta slott o gick runt där,men va mycket golfare det var mitt på dagen (fredag). När vi kom till bilen tog vi fram termosen o bullarna o fika.Blåste för kallt ute. Ha det bra. Vi syns snart. / Berith o K-E

    SvaraRadera
  3. Äsch.... Kom till mig med stickbeskrivningen ... 1rm, 2 am, 1 av någon annan sort. ;-) .... Det är klart du fixar den :-) om jag inte tyckte att fötter är äckliga (framför allt mina egna) och inte var då kittlig, kanske jag också skulle kunna gå o fina fötter. .. Tack o lov når jag dem fortfarande :-)
    Kramis!

    SvaraRadera