söndag 22 september 2013

Söndag em...

Ja, så var vi åter på hemmaplan. Var alldeles för trött för att göra en
anteckning om det igår.
I fredags fick vi lämna lägenheten kl 12 & planet hem skulle lyfta
kl 23.55, så vi hade några timmar att "strosa" på. Men som tur var
hade vi BARA handbagaget, resväskorna var incheckade & klara,
dom såg vi inte förrän på Arlanda.
Men när vi kom till flygplatsen möttes vi av Wing-värdinna, som
sa att flyget var försenat 2-3 tim, nu blev det lite stressigt, hinner
vi med tåget, det kan ju bli mera fördröjningar......men vi hann,
med ganska god marginal. Dessutom tror jag det var bättre att
vänta i Palma....framförallt varmare.
Har nu packat upp, tvättmaskinen har gjort sitt. Handlat lite mat,
träffade G-B & Leif som hastigast på Willys parkering, dom
skulle också fylla på i skafferiet.
Vad nästa resa går, vet jag inte än....men jag vill resa, så länge
jag orkar....vem hänger med?????

                                     På em. kunde barnen få rida på hästarna.
                                       Sista middagen på kinarestaurang.
                                      En glad & trevlig servitris.
                                       Väntar bara på att klockan ska bli 20.50.
                                    En ros vill jag ge, till alla som kommenterat.
                                         TUSEN  TACK.





2 kommentarer:

  1. Underbart!
    Skönt att få komma hem till regn och rusk?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Borta bra...hemma bäst, så är det nog. Lite regn & blåst får man tåla.

    SvaraRadera