torsdag 26 september 2013

Torsdag fm..

Den här dagen började tokigt för mej.
När vi åt frukost, kände jag mej lite snuvig,
snöt mej, & sen var det färdigt....fick en
rejäl näsblödning, aldrig haft det tidigare.
Tur att vi hade alun-vadd hemma, nu får

jag hoppas det INTE återkommer, måste
inhandla mera vadd, från apoteket.
För tillfället är allt ok.
Känner mej lite stel i knän & fotleder, men
så mycket som vi gick på "Mallis" & dessutom
på stenlagda gator, kanske det är lite sviter
från det. Men inte värre än att vi tog en promenad
till Kupolen i går. Var in på Synsam & lagade mina
glasögon, passade på att köpa ett bra rengörnings-
medel till glasögonen...(freiblick), det bästa hon
kunde rekommendera.
Köpte mej en ny axelväska, svart blev det.
Gick över till det nya bygget, men var inte in
någonstans, var in på ÖB & Blomsterlandet.
Det var lite mulet, regnsjukt & blåsigt.
Köpte en pizza på hemvägen enkel matlagning
idag.
All för idag.

2 kommentarer:

  1. När jag snöt mig idag blödde jag också näsblod, inte vanligt för mig. Är inte snuvig.

    SvaraRadera
  2. Sitter på bussen på väg från Hedemora VC.

    SvaraRadera