onsdag 4 september 2013

Solig onsdag ......

Jag tror nästan det är varmare ute än inne. Här håller man på med
fjärrvärmen, har varit utan vatten i omgångar & överallt är det
djupa diken. Men det blir väl bra när det är färdigt, hoppas jag.
Vi har inget element, men vi har en kupe´värmare, för det känns
lite rått inne. Men vi åker bort ett tag, där det förhoppningsvis
fortfarande är lite sommar kvar.Har börjat packa så smått.

 Baddräkten ska naturligtvis med, man kan ju bada i månsken.....
för att inte bli jagad av papparazzi....ha, ha.
Har tagit in mina orkideer, som varit ute på altanen hela sommaren,
där har dom mått toppen, bara en som inte riktigt vill, men den
får lite mera tid.....annars blir det rött kort.
Idag sänder jag många grattis kramar till ANNA & RAOUL
Sverige har storfrämmande här från USA, Obama landade
kl 10.10, röda mattan var utrullad, E 4 från Arlanda fick han
ha´för sej själv....& vilken stab som var med....otroligt.
Det är bara det på TV om & om igen.
Nu ska jag fortsätta packa.

5 kommentarer:

  1. Självporträtt? *skrattar*
    Det är då förväl att de kom på att det skulle grävas och stöka till det så här på hösten... de har ju bara haft sommaren på sig menar jag...Kunde ju ha blivit i vinter :/

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tackar <3
    9 år har gått väldigt, väldigt fort...
    Minne som en guldfisk o det står säker hör på bloggen... Men när åker ni o vart var det nu igen? Puss o kram!

    SvaraRadera
  3. Ja vi fick inte följa med så vi får nöja oss att sola o bada i spånsan( k-e,mikael,adrian o Agnes) daniel o jag var badvakter. Vilken underbar helg 21-22 gr o 17 gr i vattnet. Ha det bra/ k-e o berith

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ni fick visst följa med.....nu bor vi tvärs över gatan. Lika fint, det finns ingen hiss & det är minus för vår del. Kram från 4 som myser.

      Radera