söndag 9 december 2012

Söndag fm & Anna-dag.

Inget blev skrivet igår. Var på stranden rätt länge & då blir man så slö.
Flanerade lite på strandpromenaden, var in på ett mysigt ställe och åt.
Då fick jag för mej att röka en "cigg" nej det smakade inget vidare, hade jag dragit ett halsbloss, så hade jag nog storknat. Men det kändes vant i fingrarna, om ni förstår mej.

Åt en fantastisk middag, grillad oxfile, som var helt i vår smak, inte för mycket grillad,
lite pommes & rätt mycket sallad och inte att förglömma ett jättegott rose´vin.
Ja, inte tappar man något i vikt här inte. Men vi är här för att njuta.

                                    Visst är dom fantastiska, betänk att det är sand.

                                                  Detta är konstnären.

Nu börjar det dra ihop sej för stranden, såg lite disigt ut i morse, men nu är hon uppe igen SOLEN. På med baddräkt, packa solkräm, handdukar, ett ombyte, så man tar sej tillbaka till hotellet, när timmarna är gjorda på stranden.
Grattis på ANNA-dagen, älskade barn, ha en bra dag....
Snart har 3 veckor gått, fort var det gjort.....men det finns väl fler veckor att köpa!!!


4 kommentarer:

  1. Klart att det finns mer varma veckor att köpa finns ju såna som lever på just sånt ;)
    Bra att ni har det bra iaf

    Vi har då äntligen fått snö... underbart om du frågar mig :) det innebär mindre skrubbande inne efter hundarna. Kallt i natt (morse) dock nästan -25°C och bara 15°C i köket.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Helt fantastiskt att få fram sådana konstverk i sand!! jag blir mållös!!! Sen bara försvinner de va trist :( Jag blev nästan rädd då jag såg dig med ciggen men jag vet du har karaktär. jag har inte rökt nåt ännu, visst suger det ibland men det går över. Kram på er!!

    SvaraRadera
  3. Tack fina mamma <3
    Ja snart har 3veckor gått - hur fort som helst
    Tänk lite på hur ni vill vill göra i jul - vill ni komma till oss? Kram!

    SvaraRadera
  4. Välkommen Hem i morgon!! Ses på Dala-Airport. Kramis lillsyrran & Leif

    SvaraRadera