torsdag 27 december 2012

Juldag, Annandag osv....

Juldagen blev vi bjudna till Gun-Britt & Leif, där blev stugan full, Katarina, Klara, Moa, Ida,Peter, Susanne, Astrid, Vilgot, vi , plus värdfolket. Mycket julmat & det smakade bra.
Tidigare på dagen hade Lennart & jag varit ute i trängslet på Elgiganten. Nu blev det en ny TV på övervåningen, nu gäller det att ställa in den också......lättare sagt än gjort.
                                           46 tum, så det syns bra.

                                     Moa har svårt att se vems paketet är.
                                    Gun-Britt tyckte "så där" om calvados.

 På Annandagen kom G-B  & Leif, hit på middag, Lennart hämtade med bilen.Vid 23 tiden tog dom en promenad hem, det var på nollan & ingen blåst. Dom är inte fega som går hem, för man vet ju aldrig vem man möter.....
Idag har vi solsken, -4, m.a.o. toppenväder.
God fortsättning till ALLA.


8 kommentarer:

  1. Trevligt :)

    Själv sitter jag på jobbet, tog mig hit iaf undrar hur det blir hem... Halt som rackarns i morse

    Kram

    SvaraRadera
  2. God fortsättning .... Mysigt!
    Vi sitter just nu o väntar svar på Astas blodprov. Fick en akut besökstid idag då hon känns lite rasslig efter op förra veckan...

    SvaraRadera
  3. Trodde att det var Monica Sundström i soffan först men såg ju sen att det var Clara det var en viss likhet. Den där minen som jag har känner jag igen! Så såg mamma ut då det smakade illa ha ha ha. kram på er!!

    SvaraRadera
  4. sv. Jag jobbar mellandagarna, fast hur jag tänkte vet jag inte :O
    det är inte en kaffemaskin med kapslar utan en espressomaskin som det heter egentligen, med hela bönor som mals kopp för kopp. Kanon om man bara vill ha en kopp eller två ;) så slipper man sätta på 4 koppar och hälla ut två

    Vad ska ni göra i nyår?

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nyår blir hos G-B & Leif denna gång. K-E & Berith kommer opp från Skogås. Allt OK hos er, här är det bara bra......Kram
      GOD FORTSÄTTNING.

      Radera
    2. Å vad trevligt ni ska få det :)
      M har djurjouren i år så vi kommer att vara hemma.
      Madde, Rikard och My och hunden Charlie kommer och vakar in det nya året med oss.

      Gott Nytt År käraste mor och far
      P&K

      Radera
  5. Asta... Ja jag tror att hon mår bättre... Men svårt att avgöra om det ät smärtlindring eller om hon sakta blir bättre.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Hej på Er !! Vill önska er ett gott slut på detta år och GOTT NYTT ÅR på det nya 2013. Ha en trevlig nyårsafton. Kram från Rigmor

    SvaraRadera