onsdag 28 november 2012

Nu är jag en 75:a....

Tusen tack till ALLA som grattat mej idag, på blogg & fb.
Har druckit en del "skumpa" idag, men är för den delen inte så "lullig" som jag befarade.
Vi åt på restaurang "Grisen", chateaubriand, bakad potatis, ett mycket gott rödvin, efter det en kopp kaffe. Idag satt vi inomhus, för det blåser lite kyligt från vattnet.
När vi kom upp på rummet, stod det en ishink med en flaska champagne & ett fruktfat framdukat, med hälsning fr direktionen, det var väl flott!!
Men inge mer "skumpa" idag.
Har inte varit på stranden idag heller, det är inte sånt väder tycker vi, gul flagg hela da´n.


                                                               75:an.
 Allt för idag....God Natt.

4 kommentarer:

  1. Hej och grattis söta mamma<3 Det tog ett tag för mej att hitta hit (som vanligt), hoppas ni hade en fin dag. Här börjar det bli kallt...puss från Monica

    SvaraRadera
  2. berith o karl- erik29 november 2012 kl. 00:05

    Va fint av direktionen, verkligen. Ja man ska inte,stirra sig blind på siffrorna i sin ålder,man är inte äldre än man känner sig o " ser ut" . Ta åt dig. Idag vaknade vi av att det var vinter ute. Alldeles vitt o - 2 . Ha det så bra. Kram

    SvaraRadera
  3. Sitter på jobbet och ska snart ta bussen hem nu är jag väl ledig hoppas jag? Kram på er!!! Gummit

    SvaraRadera
  4. Hejsan!!! Jag förstår att maten smakade bra på Grisen, där har jag ätit många gånger,även trevlig personal har dom. Idag har vi snö, hoppas den får ligga kvar, det blir så ljust och fint. Fint kort på dig Inger, snygg 75 åring. Kram från Rigmor

    SvaraRadera