måndag 26 november 2012

Blåsig måndag..

Lennart mår bättre idag, hostar fortfarande, men han känner sej bättre & det får jag väl tro på.
Efter frukost gick vi ner till stranden, ohej, va´det blåser idag, gul flagg, mycket info. via högtalare. Stora vågor, mycket knepigt att ta sej ut.

Det ser inte så ut på bilden, men det var vågor, kan jag lova. Var på stranden i 3 tim, så nu få vi se hur kvällen blir.
Köpte mej en hatt idag, Lennart hade redan inhandlat en här om kvällen.

                                      Solparasoll på huvudet....


                                         Lämplig storlek på hatt....för en karl.

Efter badet köpte vi Aftonbladet, ska väl lösa lite korsord, annars går den att läsa på datorn. Glass blev det också.
Har just duschat av mej saltvattnet & smörjt in mej.
Allt för idag. Kram till alla som läser.


3 kommentarer:

  1. Var försiktig då ni badar i vågorna! Skönt att Lennart är bättre. Kramis

    SvaraRadera
  2. berith o karl-erik26 november 2012 kl. 11:56

    Ja gå inte i när det är såna vågor. De har sån Kraft. Skönt att Lennart är på bättringsvägen. Vi har haft skiiiit väder idag.+3 grader o regn. Kramis

    SvaraRadera
  3. Idag har jag jobbat blåsigt!! då jag gick till jobbet imorgon kan det komma en dm snö, jag har då pricka in precis!!

    SvaraRadera