söndag 10 februari 2013

Söndag middag...

Ja, det blir tydligen 1 gång i veckan, som jag skriver något.
Lite mera snö har vi fått och några grader kallare (-8 idag)
Lennart är & spelar, det skulle vara ett " Melodikryss" som han skulle spela på,
han höll på att ta miste på dag, hade inte läst på hemsidan, att det var ändrade planer. Melodikrysset på lördag fm. brukar jag/vi lösa, men i lördags var det helt borta, glömt.Men det är mycket skidor nu.
I veckan har jag köpt ett promenadband, måste börja röra på mej lite mera, måste få opp "flåset".
Vi får inte bara låta det stå ihopfällt & samla damm, måste nog göra ett schema.
En sak är säker inga broddar för att gå.
Melodifestivalen i går, nja, inget vidare, Louise Hoffsten var väl ok, men Sean Banan är för barnsligt, nej får vänta till nästa vecka, kanske den blir bättre.
G-B & Leif var om här i fredags, när dom skulle till Willys & handla.
Lennart har bilen så jag kommer ingen stans nu,en sak som skulle göras, som jag tror är ogjord.
Nej, nu ska jag ta mej en kaffetår.

1 kommentar:

  1. Kul med promenadband! Nu när jag tagit paus från hästarna är jag ute o spinger, satsar på midnatssloppet som går i augusti (1mil). Kul med mål, men kanske blir det för tufft ;) kramar

    SvaraRadera