torsdag 16 augusti 2012

Har det OK.....

Igår fann en person, som var ute  & rastade sin hund, den försvunna kvinnan , som det hade gått skallgånskedjor för ett par ggr. Hon var på ett sådant ställe som det hade varit mycket folk på, bl.a P & L, fotbollsturneringen (Dalecarlia cup), det är det stora frågetecknet, varför hittades hon inte?????
Nu får vi se vad obduktionen säger..Hon fösvann den 14 juni.
Benet känns så där, haltar omkring.....och ute skiner solen...ska sätta mej i hammoken, för det är för varmt på kökssidan.
Lennart får åka  & handla själv, har inget att sätta på fötterna.
En sak till...om Du kommenterar, varför sätter Du inte ditt namn under????Gör det i fortsättningen.

5 kommentarer:

  1. Hej Inger!! Det var nog jag som inte satt dit mitt namn. Kanske blev som man gör på FB,du vet,.. tänkte mig inte för. Utanför ösregnar det. Packat och klart, Ullis hämtar mig och kör till Centralen, skönt. Krya på dig i benet. Kramis Rigmor

    SvaraRadera
  2. Hoppas vi klarar oss från ösregn. Foppatofflor brukar vara gulliga inuti.

    SvaraRadera
  3. Hur kunde det bli 'gulliga" menade innuti Kram lillsyrran

    SvaraRadera
  4. Säger oxå "foppa" ful men skön och lätt att få på sig...men inget jag använder å traskar på stan i precis.

    Helt otroligt att de inte hittat henne där tidigare... OM hon nu legat där hela tiden, hon kanske har blivit "dumpad" eller dött där efter all aktivitet. Tänker på familjen som är drabbad

    Kram

    SvaraRadera
  5. Usch vad läskigt, dessutom " på riktigt"... det är min fasa att jag ska hitta en död människa... Pratade om det med mina arbetskamrater i tordags då vi tog en lunchpromenad vid Klara sjö...Tänk om man skulle hitta en död människa i vattnet ... huuu.... Vi enades om att vi sett alldeles på tok för många mordgåtor på TV...
    Hur känns det i benet?

    Kramis!

    SvaraRadera