måndag 6 augusti 2012

Det är bara OS

Här händer det inte mycket, det är OS för hela slanten....Sverige har väl fått ett par medaljer, men inte i det man trodde. I lördags hade vi en tjej som var med i triathlon, hon gjorde det kanonbra...silver. Lerduve-.skyttet gick också bra...silver, fältritten fick vi också silver, tjusig sport att se på. Sämre gick det för simmarna....mest synd om Sarah Sjöström, för det väntades alldeles för mycket av henne, när nu dom andra föll....
Har idag fått en hälsning från Dubrovnik, där hade det varit fint väder i allafall, det kan vi inte påstå att det varit här......Borlänge har minst soltimmar, det låter inte så bra..
för tillfället småduggar det..

Nu ikväll få vi se om det blir några medaljer till Sverige, det ska visst brottas & så var det nåt om segling, det heter nå´annat är inte så hemma på det här....men i mina händer finns en stickning som snart är klar.
Lennart har gått till "spelrummet".

3 kommentarer:

  1. Tur att pappa har ett "eget" tutrum ;)
    Sv. Nej nån ridning lär det väl inte bli på ett tag framöver...tyvärr :(
    ... tack! :)

    kramen

    SvaraRadera
  2. haha... det är ju det M säger hela tiden

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag har försökt kommentera från mobilen, men jag får det bara inte att fungera. Jag gör väl något knasigt gissar jag...

    Det OS vi har kollat på har varit på Portugis, vilket jag inte talar flytande - inte alls faktiskt...
    Hemma är vi och bra mår vi.
    Kram!

    SvaraRadera