onsdag 8 maj 2013

Städdagar....

Nu har vi (Lennart & jag) städat framsidan, baksidan, gjort i ordning
rabatterna, dessutom har Lennart tvättat ALLA fönster, han är gull
värd.
Vi har även tvättat taket på hammocken.......i tvättmaskinen....60 gr
det blev riktigt bra.
Det har varit fint nu ett par dagar, men det skulle inte vara så länge,
det blir ju långhelg nu....då när många är lediga, brukar det dra ihop
sej till lite sämre väder.
Var ner till graven, planterade lite nytt, bättrade på jorden, köpte ett
fint ljus i glaskruka, som ska brinna i 110 tim, då lyser det på
mammas födelsedag.
Allt för denna gång.

2 kommentarer:

  1. Flitens lampa lyser starkt ser jag :-) inte lika strålande här hemma direkt.... Så himla trött.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Passat på tvättat fönster när Leif varit i Nybonäs så jag får dona som jag vill i min takt. Framförallt efter influensan, men känner mig ganska återställd nu tycker jag. Lite hosta men det får jag nog ha ett tag till. Ikväll ska vi på Årsmöte här hemma. Kramis

    SvaraRadera