måndag 23 juli 2012

Hemma igen...

Nu ska jag göra det här själv.
Kom hem igår vid sex-tiden, det var inte så mycket trafik, så resan var behaglig.
Åkte om vid Willys, för att handla lite mjölk,för att ha i kaffet & lite smörgåsmat.
Dagarna blev fler nere hos Sara & Manne än vad vi tänkte från början, men vi har bara haft trevligt, vädret var skapligt också.
I dag var jag ner till G-B & Leif, hämtade nyckel, ska vattna blommor ute & inne, medan dom är på semester, dom åker dit solen skiner.....
Har kört lite tvättmaskin, få se när det blir torrt, inge vidare väder, men det är ju under tak.


Håller på med en stickning, det ska bli en tröja med kort ärm. Det är bra att lägga händerna på ett handarbete, tycker jag.
Har tagit kort på vår fina klematis, nu ska vi se hur det går...nehej den kommer en annan dag.



2 kommentarer:

  1. Det var bara toppen att få rå om er så länge :)

    och det verkar funka att lägga upp bilder? ser så ut iaf...

    kram

    SvaraRadera
  2. SKönt att ni är hemma välbehållna.

    Enligt väderrapporten skulle det bli högsommarvärme, men så när jag tittar på min lilla väderapp, ser det ut som 27 grader och regn i morgon :(

    Ha det gott och hoppas solenskiner på Er snart :)

    Kram

    SvaraRadera